2/2016 - Rozwijanie działalności gospodarczej

30 wrzesień 2016 Odsłony: 1889
Drukuj Email

Termin naboru: 17 października - 2 listopada 2016 roku

Wysokość dostępnych środków na operacje: 748 000 zł

Wsparcie udzielane jest: w formie refundacji w wysokości 50%.

 

Data ogłoszenia: 30.09.2016

Termin naboru: 17 października - 2 listopada 2016 roku

Wysokość dostępnych środków na operacje: 748 000 zł

Wsparcie udzielane jest: w formie refundacji w wysokości 50%.

  • Wsparcie warunkowane jest utworzeniem miejsca/miejsc pracy, przy czym wsparcie na jedno miejsce pracy wynosi 85 tys. zł.
  • Intensywność pomocy dla jednego beneficjenta: 300 tys. zł. w okresie programowania 2014-2020.

Wnioski należy składać bezpośrednio w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie „Kwartet na Przedgórzu”, miejscowość: Waryś 327A, od poniedziałku do piątku, w godz. od 9:00 do 14:00.

Wniosek o przyznanie pomocy należy złożyć na obowiązującym formularzu w dwóch egzemplarzach wraz z wymaganymi załącznikami oraz w wersji elektronicznej (CD/DVD).

Dokumenty oraz ważne informacje

Ogłoszenie o naborze

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z) - otwórz

2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 2z) - otwórz

3) Biznesplan (wersja 2z) - otwórz

4) Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu - otwórz

5) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa - otwórz

6) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa - otwórz

7) Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis - otwórz

8) Wniosek Beneficjenta o zaliczkę - otwórz

9) Instrukcja wypełniania wniosku o zaliczkę - otwórz

10) Wzór gwarancji zaliczkowej - otwórz

11) Załącznik do wniosku - otwórz

12) Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych - otwórz

 


 


 

Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 2z)

  • Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 3 zasady konkurencyjności wydatków (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 4 wskaźniki procentowe do obliczenia wartości kar administracyjnych za naruszenie zasad konkurencyjności wydatków w ramach PROW 2014-2020 (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 5 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (pdf.) - otwórz
  • Załącznik 5 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (pdf.) - otwórz

Formularz wniosku o płatność (wersja 2z) - otwórz

Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 2z) - otwórz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Opublikowano

POLECAMY

 

OBSZAR LGD

PARTNERZY

WAŻNE

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Biuro Stowarzyszenia:
Waryś 327A, 32-825 Borzęcin
tel./fax.  14 684 66 66 
kom. 883 599 699
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Godziny pracy biura: pon. - pią. od  8.00 do 16.00

Polityka prywatności

ZNAJDŹ NAS TAKŻE:



email.png  facebook.png  twitter.png

Zapisz

Zapisz